Welke maatregelen hebben wij genomen rondom Covid-19

  • We lopen de rondleidingen in kleinere groepen en via vaste routes zodat elkaar passeren en kruisen uitgesloten is
  • In ons gebouw zijn op diverse plekken hygiëne punten te vinden. Bij binnenkomst en vertrek worden al onze gasten verzocht om handen te desinfecteren
  • Al onze openbare ruimtes, cellen en toiletvoorzieningen worden regelmatig grondig gedesinfecteerd
  • Bij ontvangst in de Koepelgevangenis van Arnhem vindt er een controlegesprek plaats vinden om in te schatten of er gezondheidsrisico’s zijn

 Wij vragen van onze gasten en van onze medewerkers rondom Covid-19

Blijf thuis met de volgende klachten:

  • Koorts
  • Luchtwegklachten zoals hoesten
  • Verkoudheid
  • Niezen
  • Kortademigheid
  • Verhoging tot 38oC

Ook gasten of medewerkers van wie een huisgenoot verkoudheidsklachten met koorts en/of benauwdheid heeft, kunnen wij momenteel niet ontvangen.

Ik heb een ticket besteld maar deze komt niet aan in de mail

  • Kijk als eerste in uw spamfolder van uw mailbox. Het kan voorkomen dat onze mail hier in terecht is gekomen. Als dit niet het geval is neemt u dan contact op met info@kijkenindekoepel.nl en vermeld hierin uw besteldatum, besteltijd (bij benadering), uw naam, wat u besteld heeft, en uw mailadres waarmee u besteld heeft. Wij doen ons best uw email zo spoedig mogelijk te beantwoorden.Bent u een hotmail, live of outlook gebruiker, doe ons dan een plezier en markeer onze email met tickets als gewenste email, hoe meer mensen dit doen hoe groter de kans is dat we niet meer standaard in de spamfolder belanden. Het voordeel voor u is dat het ticket direct in uw postvak in staat.

Kan ik wisselen van tijdstip en/of datum?

    Nee, dit doen wij in beginsel niet door de vele verzoeken die we hier voor krijgen. Los dat het een (ingewikkelde) administratieve handeling is verkopen de rondleidingen over het algemeen zo snel dat op het moment dat wij uw verzoek willen verwerken het gekozen tijdstip al niet meer beschikbaar is.

Ik kan niet, kan ik mijn geld terug krijgen

  • Helaas is dit niet mogelijk, u heeft een tijdsgebonden artikel gekocht waardoor de wet koop op afstand niet geldig is en uw aankoop direct bindend is.

Kunt u mij op de wachtlijst zetten

  • Helaas werken wij niet met een wachtlijst, de ervaring leert dat geboekte rondleidingen zelden tot niet op voorhand worden afgezegd. Mocht dit om wat voor een reden toch gebeuren komen de kaarten weer vrij voor de verkoop via de reguliere kanalen. Je kan je altijd inschrijven voor onze nieuwsbrief om als eerste op de hoogte te zijn van nieuwe data

Er staat uitverkocht, kan ik toch nog een ticket krijgen voor deze dag?

  • Helaas niet, we laten een maximaal aantal bezoekers toe voor een optimale beleving. Als er uitverkocht staat is het echt niet meer mogelijk om aan tickets te komen. ook niet via telefoon of mail. Mogelijk zijn er kaarten voor een andere datum via deze website te verkrijgen.


Komen er nog nieuwe rondleidingsdagen

  • Wij werken continue aan het uitbreiden van de rondleidingsmogelijkheden zolang hier vraag naar is. Aangezien wij met oud medewerkers van de koepel werken voor de rondleidingen zijn wij afhankelijk van beschikbaarheid en bereidwilligheid van deze groep. Gelukkig delen ze graag hun ervaringen en verhalen waardoor we vaak nieuwe rondleidingsdagen kunnen toevoegen.  Schrijf je in voor onze nieuwsbrief om als eerste op de hoogte te zijn van nieuwe data.

Mag ik tijdens de rondleiding fotograferen

  • Ja dit mag, hou er wel rekening mee dat u in groepsverband loopt en nooit langer dan enkele minuten op de zelfde locatie bent. Wij verzoeken u dringend ten alle tijden aansluiting bij de groep te houden voor uw en onze veiligheid. Vraag aan uw rondleider de exacte regels rondom fotograferen in ruimtes waar zich spellen bevinden.

Mag ik mijn hond of ander huisdier meenemen

  • Nee huisdieren zijn niet toegestaan, tenzij het een blinde geleidehond betreft, deze zijn altijd toegestaan

Hoe kan ik mijn consumpties ter plaatse afrekenen?

  • Wij accepteren enkel PIN betalingen, er is geen contact geld aanwezig op onze locatie.